ponedeljek, 11. april 2016

OCENA: PHYTOKERATINE EXTREME LINIJA

So tvoji lasje suhi,uničeni in poškodovani? Predstavljam Vam najnovejšo izjemno linijo Phyto kozmetike, katera definitivno pomaga spremeniti lase v stanje kot so bili prej. Preveri spodaj o čem govorim, ter kje lahko vse to dobiš.

PHYTOKERATINE EXTREME




Imela sem možnost med prvimi testirati vrhunsko novo linijo Phyto extreme za obnovitev še najhujše poškodovanih las. Če se še spomnite sem že testirala nekaj od phyto znamke in sicer šampon pa balzam za barvane lase in mi nekako niso odgovarjali, saj so bili moji lasje še dodatno suhi in lasišče tudi izsušeno, ter srbeče. Verjela sem, da mi bo tale linija zagotovo pomagala, saj je bogata z omega 6 maščobnimi kislinami, karitejem in sama krema za lase je sestavljen iz olja BAOBAB, ki je redko dragoceno olje iz enako imenovanega svetega drevesa.

PHYTOKERATINE EXTREME KREMA ZA LASE

Najprej sem testirala kremo, saj so moji lasje vsakdan izpostavljeni različnim situacijam in vremenskim razmeram, zato potrebujejo še dodatno zaščito. Krema je svetlo rumenkaste barve, vendar se ob nanosu to ne pozna, srednje mastna in meni osebno čudnega vonja. 
Njene lastnosti so ( kopiram direkt iz spletne strani ) :

- Skrbi za rekonstrucijo las in jih globinsko hrani 
- Toplotna zaščita do 220C
- Takojšnja obnova in nahranitev las
- Proti lomljenju las - preprečuje razcepljenost konic
- Poskrbi za izjemen sijaj in naredi lase svilnate na otip
- Lase zgladi in poskrbi za lažje oblikovanje



 




Glavna skrita sestavina v tej kremi pa je olje BAOBAB, ki skrbi za mehčanje in regeneracijo las. Na mojih laseh se je obnesla super, lasje so bili res zelo gladki in mehki, mene pa še vedno moti vonj hehe :P.

PHYTOKERATINE EXTREME MASKA

Naslednja iz linije je še maska za krhke in poškodovane lase. Vsebuje sapotejevo maslo, ki ima dvakrat več omega 6 maščobnih kislin, kot karitejevo maslo in olje dragocenega drevesa baobab, ki ima izjemno sposobnost zadrževanja vlage. 



Sama maska omogoča popravilo lasne strukture ( polnjenje in rekonstrukcija ), globinsko nahranjenost las in gladke, ter mehke lase.
Maska je res vrhunska! Svetovna! nimam besed, moji lasje so res obnovljeni in menim da bolj zdravi. Pred kratkim sem se morala postriči, saj so bili še od prej uničeni, konice suhe in lomljive, ter zelo so se mi cepili :( ostrigla pa sem se kar 10 cm! in verjemite jih ne pogrešam. Odločila sem se da jih bom obnovila in jim namenila dodatno nego, da bodo še boljši in lepši kakor prej.
Če iščete kakršnokoli masko ali linijo za uničene,krhke lase, morate tole preizkusiti! SVETOVNO!

Kremo najdete --> TUKAJ <-- Klikni na povezavo
Masko pa --> TUKAJ <-- 

Ker linija spada v visokocenovni razred in so izdelki malce dražji sem Vam pridobila eno kodo za popust ob nakupu. Na blagajni vpiši kodo SARABLOG10 za popust!





Ni komentarjev:

Objavite komentar