sreda, 27. april 2016

OCENA:LA CROA maska in keratinov fluid

LA CROA

Je inovativna in unikatna znamka, ustvarjena na hrvaškem, njihovi izdelki vsebujejo priznane naravne sestavine za nego las kot naprimer : olje makadamije, argana in keratin. Pri njih najdete vrhunske šampone, regeneratorje, maske in olja.

V Test sem prejela masko, ter keratinov fluid na spodnji sliki. Preberi si moje mnenje in oceno.



KERATINSKI FLUID

Prvič sem imela priložnost testirati fluid iz keratina, do sedaj sem preizkušala marsikaj, vendar fluid je zame čisto nova zadevica. Je kremaste strukture in zelo omamnega vonja, kar me je najbolj očaralo. Poleg vseh sestavin, je glavna sestavina KERATIN, ki je strukturni protein kože, dlak in las. Njegova naloga je da zgladi poškodbe ( uničene konice ) na laseh, zmanjšuje lomljivost in učvrščuje samo strukturo las. 
Poleg Keratina, fluid vsebuje še : arganovo olje in makadamije, hialuron, kolagen in specijalni hidratacijski kompleks omogočajo maksimalno zaščito in nego, ter olajšajo razčesavanje,

Fluid sem nanašala vsakič po pranju las, na mokre lase, ter pustila na njih prb. 30 minut, nato lase posušila. Lahko se nanese tudi na suhe lase, jaz sem ga na suhih laseh sprobala samo enkrat in moram Vam povedati da je fluid fantastičen!!. Moji lasje so bili res zglajeni, ter sedaj po 2 tednih uporabe že opazim razliko.



MASKA ZA LASE

Drugi izdelek katerega sem prejela je hranljiva maska za lase, bogata z arganovim oljem, makadamijo, lanom, keratinom in vitaminom B5. Nanesla sem jo 3x in jo pustila delovati 5 minut kot piše tudi v navodilih, ter jo nato sprala. Kar sem opazila je bilo to, lasje so bili res mehki, dišeči in sijoči, vendar so se mi zelo hitro zmastili v tem času ko sem testirala. Menim da je maska za moje lase malce pretežka, saj imam normalen las, ki potrebuje vlago, dodajala pa sem maščobo. Maska je super, vendar žal so se mi lasje zmastili že drugi dan ( običajno se mi četrti ), potrebno je uztrajati vsaj dober mesec dokler lasje sprejmejo novi produkt in se navadijo.




Izdelke najdete izključno v Muller prodajalnah po izjemno ugodni ceni! 
Maska v obliki testerja : prb 1,99 € ( zadostuje za 3x )
Keratinov fluid : prb 9 eur
Maska : 13 eur

Za več informacij so Vam na voljo tudi na FB strani : LA CROA Slovenia






Ni komentarjev:

Objavite komentar